fredag 27. februar 2009

Forelskelse på sidelinjen.





Bare litt humor om forelskelse.

Nu har det skjedd igjen.
Enda en av de mennene jeg forelsker meg i har "gått ut av skapet". Sturla Berg J.
Allerede som liten datt jeg langflat for en gutt i gaten. Han var det snilleste jeg visste om. Vi vokste opp som gode venner og det ble aldri noe mer. Han fant seg en annen. (mann)
Så forelsket jeg meg i Cliff Richard. En ting var helt sikkert i mitt hodet og det var at han skulle jeg gifte meg med og bare han traff meg så ville han helt sikkert gifte seg med meg og.
Tiden gikk og han var singel. Jeg var lykkelig. I dag har jeg en mistanke om hvorfor han ble kristen og fremdeles er singel.
Så kom Rock Hudson inn i billedet. Å GUUUUD som han kunne kysse damene på film.
Måten han behandlet dem på gjorde at slik ville jeg også bli behandlet.
Dengang ei. han ble alvorlig syk og døde til slutt av Aids. Før han døde kom også han ut av skapet men da visste alle rundt ham pluss avisleserne at han var Homo. ja ja men det sluttet ikke der. Skjønne Arve Lauritzen det var manen det. jeg satt klistret til TV,en og glante på Dokumentar serien han hadde. Big Brother hadde jeg neppe sett om det ikke var fordi Arve var programleder. Dett var dett.
Jammensanten så kom han ut av skapet han også. Nu var hjertet mitt helt knust. Går det virkelig an at alle disse pene mennene har en genfeil? Jeg snakker ikke med pene menn på byen lenger. De kan jo være Homo.
Jeg velger meg en normalt utseende mann som ikke er for pen. Da må jeg vel klare å finne meg type????????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar