torsdag 26. februar 2009

Når så du sist på nummeropplysninger om deg?

http://vigdis-myblog.blogspot.com/

Ble litt paff da jeg satt og surfet rundt på nettet og ville finne ut hva som sto på 180.no nummeropplysningen.

Jøsses. jeg hadde den lange listen med nummer. 2 av dem kjente jeg ikke engang til.

Rett på telefonen og ringte til Telenor for å finne ut hva dette var for noe.

Mannen jeg snakket med ble litt paff han også. Dette var ikke mine nummer men en eller annen Osen sitt nummer.

Det er alfabetisk langt fra K til O så de som har gjort denne feilen bør ta seg et ekstrakurs i alfabetet.

Han kunne slette det ene nummeret for meg men ikke det andre?????

Jeg fikk opplyst et tlf. nr jeg skulle ringe om et nummer som ble slettet i 2007 og nu tilhørte en annen.

Jeg ringte 81544418 og la frem problemet mitt på nytt. Men nei, dengang ei.

De kunne ikke gjøre noe for dette hadde ikke de noe med.

Men en ting hjalp de meg med. Jeg fikk ivertfall gitt beskjed om at jeg ikke ville ha telefonkatalogen mere.

Vell vell. Jeg kunne jo ringe til opplysningen tenkte jeg. men den tanken forsvant fort. Jeg er ikke mangemillionær og så mange ganger man blir sendt rundt til de forskjellige som jobber det, ja det kan bli dyrt det.

Istedenfor så valgte jeg å sende en mail. Var innom 3 forskjellige steder før jeg fant et sted å sende mailen fra. Den er nu gått til Stian 180.n0.

Dette blir spennende å se utviklingen på. Retter han opp i feilen? blir jeg sendt en annen plass?

Får jeg tilbakesavar i det hele tatt?





Og det merkeligste av alt. HVORFOR KUNNE IKKE TELENOR FIKSET DETTE FOR MEG?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar